Hele Norges PC fjernhjelp.

Velkommen til hele Norges PC fjernhjelp! Vi tilbyr som alltid drop-in fjernstyrt datasupport, men i tillegg tilbyr vi nå også serviceavtaler for rask og sikker fjernhjelp på PC og MAC når du trenger det. 

​​​Hvorfor velge oss?​​​​​         Hvordan virker det? (video)​​

Våre kunder er fornøyd!


Siden 1996 har eier og daglig leder i Kopperud Nordic – Vegard Kopperud, jobbet med IT service. Han høster svært god kritikk for måten og tempoet problemer blir løst på. De siste årene har fjernstyrt support blitt viktigere, og fra høsten 2019 har tjenesten blitt en vanlig form for dataservice. – Derfor kan Kopperud hjelpe deg hvor enn du er, så lenge du er på internett.

Norsk Fjernhjelp har «No Cure, No Pay» politikk. Dette betyr at dersom problemet ikke blir løst, betaler du ikke.

​​Les flere kundeomtaler​



- Hvordan virker det?


Vegard viser deg hvordan Norsk Fjernhjelp fungerer, og hvordan du setter opp fjernhjelp på din Windows og MacOS. 

Dersom du lurer på noe utover dette, ikke nøl med å ta kontakt. Følg Norsk Fjernhjelp på ​YouTube for varsling om når vi legger ut nye videoer.



Operativsystem vi støtter

FJERNHJELP STØTTEDE OPERATIVSYSTEM


Vi tilby​r fjernhjelp drop-in og serviceav​taler.


Trenger du å snakke med oss først?


                              

Drop-in

Privatperson

kr 590 ,-

inkl. mva. / pr. time
  • Betales i etterkant av utført jobb via Vipps eller bankoverføring.
  • Fornøydgaranti: 
  • Dersom vi ikke løser problemet betaler du ikke. No Cure, No Pay.

Bedrift

kr 790 ,-

eks. mva. / pr. time
  • Faktureres i etterkant av utført jobb med 14 dagers forfall.
  • Fornøydgaranti:
  • Dersom vi ikke løser problemet betaler du ikke. No Cure, No Pay.

Utland

25 ,-

/pr. time
  • Betales i etterkant av utført jobb i NOK via Vipps, Paypal eller Wise.
  • Fornøydgaranti:
  • Dersom vi ikke løser problemet betaler du ikke. No Cure, No Pay.

Serviceavtaler

Basis

kr 390 ,-

eks. mva. / pr. mnd.
12 mnd binding
  • Inntil 2 timer support pr. måned
  • Gjelder èn arbeidsstasjon
  • Faktureres automatisk via e-post hver måned

Standard

kr 590 ,-

eks. mva. / pr. mnd.
12 mnd binding
  • Inntil 4 timer support pr. måned
  • Gjelder èn arbeidsstasjon
  • Faktureres automatisk via e-post hver måned

Premium

kr 890 ,-

eks. mva. / pr. mnd.
12 mnd binding
  • Inntil 8 timer support pr. måned
  • Gjelder èn arbeidsstasjon
  • Faktureres automatisk via e-post hver måned

Ofte stilte spørsmål:

Spørsmål: Hvor lang tid bruker dere på å løse problemet?

Svar: Problemet avgjør hvor lang tid det tar. Gjennomsnittlig tidsbruk på fjernhjelp er 40-60 minutter. Det avtales ca. pris underveis.

Spørsmål: Har dere taushetsplikt?

Svar: JA, i aller høyeste grad! Vi snakker aldri om hvem vi hjelper eller hva vi ser.

Spørsmål: Kan dere gå inn på maskinen når dere vil i ettertid?

Svar: Nei, når vi avslutter fjernhjelp kuttes vår tilgang. Skal vi koble til igjen, må du laste ned verktøyet på nytt. Vi har INGEN tilgang til din PC i ettertid, uten din aksept.

Spørsmål: Jeg mottar ikke invitasjon på e-post, hva gjør jeg?

Svar: Mottar du ikke vår invitasjon til fjernhjelp på e-post må du huske å sjekke søppelpost. Fungerer ikke din e-post, kan du starte en chat her på vår nettside litt før din time begynner.

Spørsmål: Hvor lang tid tar det før jeg får hjelp?

Svar: Vi utfører support fortløpende mellom 09-18 hverdager og 12-18 lørdag. Normal ventetid er 1-3 timer.

Spørsmål: Kan dere fjernstyre dersom PC ikke vil starte?

Svar: Nei. For å kunne fjernstyre må enheten starte og være koblet til internett.

Kontakt oss



 Takk for meldingen!  

 Vi svarer deg så snart vi kan.